فتح الله شفیعی

فتح الله شفیعی

مهندسین عمران روستای بردکوه
فتح الله شفیعی

فتح الله شفیعی

مهندسین عمران روستای بردکوه

چک لیست چیست؟

چک لیست چیست؟

طبق تعریف چک لیست (فهرست کنترل) فهرست از پیش تهیه شده سؤالات یا دستوراتی است که باید برای رسیدن به یک هدف خاص به اجرا درآید. در حقیقت چک لیست راهنما فرم استانداردی است که مدیران را هنگام اتخاذ یک تصمیم یاری می دهد و از مورد توجه قرار گرفتن کلیه اطلاعات یا تلفیق آنها مطمئن می کند. چک لیست های راهنما از طریق کاهش پراکندگی در قضاوت های مدیران سبب افزایش انطباق رسیدگی ها با ضوابط مؤسسه و سازمان می شود. از آنجایی که چک لیست ها باید برای هر سازمانی به طور جداگانه تهیه شود. لذا لازم است برای شناسایی و بررسی جوانب سازمان پژوهشی دانشگاه ها چک لیست های ویژه تهیه گردد که در فعالیت های پژوهشی مورد استفاده قرار بگیرد.

هدف این سایت ارایه چک لیست هایی است در ارتباط با فعالیت های متنوع که لزوماً در بخش های مختلف به خصوص بهداشت، ایمنی و محیط زیست انجام می شود است. .

لازم به ذکر است چک لیست ها به مرور به این بخش اضافه خواهند شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
f شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:49 ب.ظ

عالیه

ff یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:26 ب.ظ

میشه لطف کنید در مورد چک لیست کتابخانه ها توضیج بدهید

چک لیست کتابخانه در حوضه کاری ما نیست ممنون که به ما سر زدی

فرزانه سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:07 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید .لطفا در مورد تفاوت چک لیست با پرسش نامه اگه توضیح بفرمایید ممنون میشم . همینطور اگه امکان داره در مورد پروژه های عمرانی و ساختمانی و پروژه های سازه ای و تاسیساتی اگه در چند خط تعریفی ارائه بدین بی نهایت سپاسگزار خواهم بود .

مجید شنبه 20 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام لطف کنید در مورد چک لیست فروش در بازارهای جهانی توضیح بدهید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد